Werken bij Perspektief

Wie zijn wij?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspektief.

Cliënten worden toegeleid naar betaald of vrijwillig werk. Zij worden geholpen en ondersteund bij het opbouwen en in stand houden van een veilig netwerk van familie, vrienden en bekenden in de buurt.

We bouwen met onze zorgteams, ketenpartners en vrijwilligers in de wijk of buurt aan communities rondom kwetsbare mensen.

Waarom werken bij Perspektief?

Bij Perspektief denken we niet alleen in functies en competenties, maar ook in taken en rollen. Medewerkers krijgen ruimte voor de invulling van hun werk naar eigen professioneel inzicht. Samen met de cliënt en zijn netwerk zoek je naar de beste oplossingen om de zelfstandigheid en de kwaliteit van leven te bevorderen. Het sturen op maatschappelijk resultaat vraagt presente zorg en nieuw vakmanschap en leiderschap waarbij presentie is verenigd met resultaatverantwoordelijkheid.

Wij zijn een lerende organisatie die volgens ons Programma 23 de nieuwe medewerkers opleiden binnen Perspektief. Tijdens deze 23 maanden volgt de medewerker samen met de leidinggevende en andere betrokkenen een aantal stappen die o.a. te maken hebben met inwerken, vakbekwaamheid, deskundigheidsbevordering en loopbaanontwikkeling.

Missie en Visie

Missie
Perspektief staat voor herstel en participatie van mensen die te maken hebben met huiselijk geweld, mensen die dakloos zijn en mensen die (nog) niet zelfstandig kunnen wonen vanwege hun psychiatrische of sociaal-maatschappelijke problemen. Perspektief helpt hen om in balans te komen en hun leven weer vorm te geven. Perspektief focust hierbij op veiligheid, kansen, mogelijkheden en persoonlijke groei.

Visie Aanpak Huiselijk Geweld
Wij werken systeemgericht samen toe naar duurzame veiligheid. Zo normaal en zelfstandig mogelijk. Dit doen wij samen met cliënt en betrokkenen uit eigen netwerk van cliënt. Wij kijken ook met een brede blik vanuit het professionele netwerk wie op welk moment het beste kan bijdragen aan de zorgbehoefte van de cliënt. Hierbij maken wij ook gebruik van de eigen expertise van Perspektief. Wij bieden preventie en zorg op maat; ambulant wanneer het kan en opvang wanneer het moet. Wij denken in haalbare oplossingen en mogelijkheden.

Wat krijg je bij Perspektief?

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de cao GGZ. Dat betekent een marktconform salaris, ruim vijf en halve week vakantie per jaar, en naast vakantietoeslag een eindejaarsuitkering van ruim 8%. Onregelmatige diensten kunnen onderdeel zijn van je functie (voor medewerkers woonzorg en huismeesters), worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform cao GGZ onregelmatigheidstoeslag over.

Het werken met mobiele (smart) devices behoort tot de mogelijkheden binnen Perspektief, maar is afhankelijk van je functie.

Hoe solliciteren?

Wil je solliciteren? Wij zijn altijd op zoek naar Perspektief DNA!

Mail je motivatiebrief en je CV naar vacatures@perspektief.nl

We vinden het heel belangrijk dat je je sollicitatie voorziet van een motivatie. Stuur je alleen een CV, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met de afdeling P&O op telefoonnummer 015-2841000.

Ben je op zoek naar een leuke stageplek?

Stagiaires (MBO en HBO)

Sector : Maatschappelijke Opvang, Aanpak Huiselijk Geweld, GGZ
Standplaats : Den Haag, Delft, Rotterdam, Westland, Landsingerland
Uren per week : 24 – 32 uur
Welke opleidingen : MMZ niveau 3 of 4, Bachelor Social Work

Wat is jouw rol als stagiair(e)?
Als stagiair(e) werk je mee binnen 1 van onze teams en draag je bij aan het leefklimaat en de begeleiding van kwetsbare groepen. Je wordt altijd begeleid door een gediplomeerd professional en wij zijn natuurlijk een Erkend Leerbedrijf!

Wij zijn een dynamische organisatie met volop leer- en groeimogelijkheden. Als jij enthousiast bent over ons en wij zijn enthousiast over jou, dan maak je kans om na je stage een baan bij ons te krijgen. Je stroomt dan direct door naar ons Route 23 deskundigheidsprogramma.

Wat we van je vragen:
• Dat je een MBO of HBO opleiding volgt die relevant is voor ons werk in de zorg;
• Verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef en ondernemerschap
• Van nature een persoon die in staat is tot verbinden en contact maken, motiveren en stimuleren.

Wat wij je bieden
Je krijgt professionele begeleiding en natuurlijk een stagevergoeding. Je werkt in een leuk team met volop leermogelijkheden.

Woonbegeleiders teams Tanthof (MBO niveau 4, 28-36 uur per week)

Voor beide Teams Tanthof (Oost & West) in de regio Delft/Westland (Beschermd Wonen/Beschermd Thuis)

zijn wij op zoek naar:

Woonbegeleiders

 (MBO-4, 28-36 uur p/w)

Cliënten van Perspektief werken aan herstel en participatie, zelfredzaamheid en burgerschap. De koers is gericht op eigen kracht en eigen regie op weg naar zelfstandig wonen met passende ondersteuning. Heb jij een gelijkwaardige basishouding in de omgang met anderen en heb je een groot hart voor mensen die het minder getroffen hebben? Heb je een rustig en geduldig karakter en ga je confrontatie niet uit de weg? Kun je regie voeren in situaties met complex gedrag?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waarom werken bij Perspektief?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspectief.

Nieuwe medewerkers worden opgeleid middels ons on-boarding programma Route 23. Het doel van hiervan is om de nieuwe medewerker inzicht te geven in het proces en de te doorlopen stappen in de eerste 23 maanden van het dienstverband. Tijdens deze 23 maanden volgt de medewerker samen met de leidinggevende en andere betrokken een aantal stappen die o.a. te maken hebben met inwerken, vakbekwaamheid, deskundigheidsbevordering en loopbaanontwikkeling.

Beschermd Wonen/Beschermd Thuis

Het doel van Beschermd Wonen is dat een cliënt met een (zeer) intensieve of specifieke begeleidingsvraag een zo groot mogelijke mate van zelfredzaamheid bereikt en behoudt. Tevens is het doel dat een mogelijke crisis dan wel maatschappelijke teloorgang wordt voorkomen. Het gaat om het toewerken naar meer herstel, zowel maatschappelijk als persoonlijk en het vergroten van de eigen regie. Cliënten wonen in een woonvorm van Perspektief. Er is 24 uur per dag toezicht op de locatie zelf aanwezig; er wordt voortdurend en actief toezicht gehouden vanwege cliënten die niet in staat zijn zelf ondersteuning in te roepen. Begeleiders bieden geplande en ongeplande begeleiding, gevraagd en ongevraagd.

Het doel van Beschermd Thuis is dat een cliënt met een intensieve begeleidingsvraag in staat is om zelfstandig te wonen en daarbij een zo groot mogelijke mate van zelfredzaamheid bereikt en behoudt. Tevens is het doel dat een cliënt niet in een crisissituatie raakt, meedoet, een sociaal netwerk opbouwt en behoudt, een zinvolle dag invulling heeft of aan activiteiten deelneemt die gericht zijn op persoonlijk herstel.  Cliënten wonen veelal in een eigen huurwoning of in onderhuur in een woning van Perspektief. Begeleiding vindt in beginsel plaats op afspraak. Begeleiding is ook 24 uur per dag oproepbaar en kan, waar nodig, binnen 30 minuten ter plaatse zijn. Er is regelmatig (gevraagd en ongevraagd) contact met de cliënt als signalerende functie. Er is noodzaak tot inzetten van onplanbare zorg.

Wat is jouw rol als woonbegeleider?

Als woonbegeleider bied je hulpverlening en ondersteuning aan cliënten van de locatie en in de wijk. Je geeft uitvoering aan het begeleidingsplan in samenwerking met collega’s, ketenpartners, de cliënt zelf en zijn of haar netwerk. Je draagt zorg voor rapportage in het cliëntdossier. Je zorgt voor gastvrijheid en een veilig leefklimaat in de voorziening en in de buurt. Cliënten voelen zich bij jou op hun gemak en bespreken met jou hoe hun dag er uit gaat zien. Je betrekt relaties met de buurt en bent aanspreekpunt voor je collega’s. Op elk moment van de dag ben je in staat om spreekwoordelijke “brandjes” te blussen en stevig op te treden wanneer dat nodig is. Onderdeel van de ondersteuning is dat je cliënten helpt om hun dagstructuur op te pakken en te behouden middels hun werk en afspraken buiten de deur. Het activeren en ontwikkelen van de bewoners is iets waar je energie van krijgt.

Wat jij als nieuwe collega van Perspektief krijgt:

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de CAO GGZ schaal 35, heb je ruim vijf en halve week vakantie per jaar, en naast vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering van ruim 8%. Onregelmatige diensten en flexibele beschikbaarheid zijn een onderdeel van je functie, worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform CAO GGZ onregelmatigheidstoeslag over. Mobiele telefoon is een onderdeel van je uitrusting om je werk te doen.

Wat we van jou vragen

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding in de zorg, zoals SPW/MMZ/Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen of een vergelijkbare opleiding;
  • Verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef, ondernemerschap, verbinding, vertrouwen en vakmanschap;
  • Aantoonbaar uitstekende vaardigheden ten behoeve van het verbinden en contact maken, motiveren, stimuleren, instrueren en waar nodig begrenzen van cliënten;
  • Ervaring in groepswerk en/of ambulant werk waarbij je aantoonbaar hebt bij gedragen aan herstel en meedoen in de maatschappij;
  • Een natuurlijke vaardigheid om te werken aan een setting met orde, rust en gastvrijheid;
  • Het vermogen om samen te werken met diverse collega’s, ketenpartners en het sociale netwerk van de doelgroep;

Informatie en solliciteren

Solliciteren kan tot en met 31 oktober 2021. Mail je motivatiebrief en je cv naar vacatures@perspektief.nl met daarbij als onderwerp Woonbegeleiders Tanthof (Oost & West). Stuur je alleen een cv, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met de afdeling P&O via 015-2841000.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Lid Raad van toezicht Stichting Perspektief

Een kritische, verbindende toezichthouder die de Raad van Toezicht van Perspektief versterkt met deskundigheid op het gebied van kwaliteit.

De Raad van Toezicht houdt effectief toezicht op sturing, beheersing en verantwoording bij Perspektief/Arosa. Daarbij focust de Raad op de maatschappelijke rol van Perspektief/Arosa, op de doelmatigheid van de organisatie, kansen, risico’s en (maatschappelijke) resultaten. De Raad treedt naast haar toezichthoudende taak op als werkgever van het bestuur en staat het bestuur met advies ter zijde. De Raad heeft eigen statutaire bevoegdheden en de Raad legt jaarlijks in het jaarverslag verantwoording af over haar werkzaamheden. Bij de samenstelling van de Raad is rekening gehouden met complementariteit in rollen en expertise bij de leden van de Raad. De rollen en taken zijn evenwichtig onder de leden verdeeld. De Raad evalueert jaarlijks haar functioneren en  is bezig met een actualisering van haar toezichtvisie. De Raad volgt in haar werkzaamheden de Governance code Zorg. De Raad vergadert elke twee maanden ruim een ​​dagdeel (inclusief bijeenkomsten met diverse geledingen uit de organisatie); dit vergt stevige voorbereiding. De Raad kent drie commissies: een Auditcommissie, een commissie Kwaliteit & Veiligheid en een Remuneratie commissie. Deze komen respectievelijk elke twee maanden, elk kwartaal en één keer per jaar bijeen. Daarnaast legt de Raad werkbezoeken af ​​binnen de organisaties.

De Raad heeft een belangrijke bijdrage in het toekomstbestendig maken van Perspektief/Arosa in een snel veranderende omgeving en snel veranderende verwachtingen van belangrijke belanghebbenden, waaronder de financiers. Dit in  combinatie met de veranderingen die Perspektief/Arosa recent heeft doorgemaakt, maakt dat Perspektief/Arosa mooie uitdagingen op de strategische agenda kent. Dat kan voor de rol van de Raad tijdelijk een bovengemiddelde tijdsbesteding betekenen. De Raad bestaat uit vijf leden. Vanwege het aflopen van de tweede zittingstermijn van één van de leden van de Raad per 31 december 2021, is de Raad op zoek naar een nieuw lid. Het nieuwe lid zal naar verwachting ook zitting nemen in de commissie Kwaliteit & Veiligheid.

Informatie en solliciteren

Perspektief heeft deze vacature uitgezet via VOOR. Meer informatie over deze vacature is te vinden op de website van VOOR (link naar de vacature op deze website).

Daarnaast kun je contact opnemen met Jan Willem Ten Hagen, janwillem@voor.nl, eric@voor.nl Het is de bedoeling van de Raad om de nieuwe toezichthouder nog dit jaar te benoemen. De selectiegesprekken met VOOR vinden plaats op 27 oktober en 1 november 2021. De selectiegesprekken bij Perspektief vinden plaats op 9 november 2021.

Woonbegeleider (MBO-niveau 4, 32 uur per week) voor het team Brasserskade in Delft (Langdurige Zorg)

Voor team Brasserskade in Delft (Langdurige Zorg)

zijn wij op zoek naar:

  Woonbegeleider

 (MBO-4, 32 uur p/w)

 

Cliënten van Perspektief werken aan herstel en participatie, zelfredzaamheid en burgerschap. De koers is gericht op eigen kracht en eigen regie op weg naar zelfstandig wonen met passende ondersteuning. Heb jij een gelijkwaardige basishouding in de omgang met anderen en heb je een groot hart voor mensen die het minder getroffen hebben? Heb je een rustig en geduldig karakter en ga je confrontatie niet uit de weg? Kun je regie voeren in situaties met complex gedrag?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waarom werken bij Perspektief?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspectief.

Nieuwe medewerkers worden opgeleid middels ons on-boarding programma Route 23. Het doel van hiervan is om de nieuwe medewerker inzicht te geven in het proces en de te doorlopen stappen in de eerste 23 maanden van het dienstverband. Tijdens deze 23 maanden volgt de medewerker samen met de leidinggevende en andere betrokken een aantal stappen die o.a. te maken hebben met inwerken, vakbekwaamheid, deskundigheidsbevordering en loopbaanontwikkeling.

Langdurige Zorg

Het doel van Langdurige Zorg is cliënten leren om te gaan met hun kwetsbaarheid en

het begeleiden bij en het hanteren van de effecten van gedrag. De begeleiding richt zich op het behouden en, waar mogelijk het vergroten van stabiliteit. De focus ligt op behoud van vaardigheden en is ontwikkelingsgericht. Er kan echter ook sprake zijn van begeleiding bij achteruitgang en het voorkomen van instabiliteit op het gebied van levensterreinen zoals huisvesting, financiën en sociale relaties. Er wordt toegewerkt naar een zinvolle daginvulling voor elke cliënt. Cliënten wonen in een woonvorm van Perspektief. Er is 24 uur per dag toezicht op de locatie zelf aanwezig; er wordt voortdurend en actief toezicht gehouden vanwege cliënten die niet in staat zijn zelf ondersteuning in te roepen. Begeleiders bieden geplande en ongeplande begeleiding, gevraagd en ongevraagd.

Wat is jouw rol als woonbegeleider?

Als woonbegeleider bied je hulpverlening en ondersteuning aan cliënten van de locatie. Je geeft uitvoering aan het begeleidingsplan in samenwerking met collega’s, ketenpartners, de cliënt zelf en zijn of haar netwerk. Je draagt zorg voor rapportage in het cliëntdossier. Je zorgt voor gastvrijheid en een veilig leefklimaat in de voorziening. Cliënten voelen zich bij jou op hun gemak en bespreken met jou hoe hun dag er uit gaat zien. Je betrekt relaties met de buurt en bent aanspreekpunt voor je collega’s. Op elk moment van de dag ben je in staat om spreekwoordelijke “brandjes” te blussen en stevig op te treden wanneer dat nodig is. Onderdeel van de ondersteuning is dat je cliënten helpt om hun dagstructuur op te pakken en te behouden middels zingevende daginvulling en ADL activiteiten. Het activeren en ontwikkelen van de bewoners is iets waar je energie van krijgt.

Wat jij als nieuwe collega van Perspektief krijgt:

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de CAO GGZ schaal 35, heb je ruim vijf en halve week vakantie per jaar, en naast vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering van ruim 8%. Onregelmatige diensten en flexibele beschikbaarheid zijn een onderdeel van je functie, worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform CAO GGZ onregelmatigheidstoeslag over. Mobiele telefoon is een onderdeel van je uitrusting om je werk te doen.

Wat we van jou vragen

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding in de zorg, zoals SPW/MMZ/Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen of een vergelijkbare opleiding;
  • Verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef, ondernemerschap, verbinding, vertrouwen en vakmanschap;
  • Aantoonbaar uitstekende vaardigheden ten behoeve van het verbinden en contact maken, motiveren, stimuleren, instrueren en waar nodig begrenzen van cliënten;
  • Ervaring in groepswerk en/of ambulant werk waarbij je aantoonbaar hebt bij gedragen aan herstel en meedoen in de maatschappij;
  • Een natuurlijke vaardigheid om te werken aan een setting met orde, rust en gastvrijheid;
  • Het vermogen om samen te werken met diverse collega’s, ketenpartners en het sociale netwerk van de doelgroep;

Informatie en solliciteren

Solliciteren kan tot en met zondag 31 oktober 2021. Mail je motivatiebrief en je cv naar vacatures@perspektief.nl met daarbij als onderwerp Woonbegeleider Brasserskade. Stuur je alleen een cv, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met de afdeling P&O via 015-2841000.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Woonbegeleider (MBO-4, 32-36 uur p/w) voor team Anjerhof in Naaldwijk (Langdurige Zorg)

Voor team Anjerhof in Naaldwijk (Langdurige Zorg)

zijn wij op zoek naar:

  

Woonbegeleider

 (MBO-4, 32-36 uur p/w)

 

Cliënten van Perspektief werken aan herstel en participatie, zelfredzaamheid en burgerschap. De koers is gericht op eigen kracht en eigen regie op weg naar zelfstandig wonen met passende ondersteuning. Heb jij een gelijkwaardige basishouding in de omgang met anderen en heb je een groot hart voor mensen die het minder getroffen hebben? Heb je een rustig en geduldig karakter en ga je confrontatie niet uit de weg? Kun je regie voeren in situaties met complex gedrag?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waarom werken bij Perspektief?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspectief.

Nieuwe medewerkers worden opgeleid middels ons on-boarding programma Route 23. Het doel van hiervan is om de nieuwe medewerker inzicht te geven in het proces en de te doorlopen stappen in de eerste 23 maanden van het dienstverband. Tijdens deze 23 maanden volgt de medewerker samen met de leidinggevende en andere betrokken een aantal stappen die o.a. te maken hebben met inwerken, vakbekwaamheid, deskundigheidsbevordering en loopbaanontwikkeling.

Langdurige Zorg

Het doel van Langdurige Zorg is cliënten leren om te gaan met hun kwetsbaarheid en het begeleiden bij en het hanteren van de effecten van gedrag. De begeleiding richt zich op het behouden en, waar mogelijk het vergroten van stabiliteit. De focus ligt op behoud van vaardigheden en is ontwikkelingsgericht. Er kan echter ook sprake zijn van begeleiding bij achteruitgang en het voorkomen van instabiliteit op het gebied van levensterreinen zoals huisvesting, financiën en sociale relaties. Er wordt toegewerkt naar een zinvolle daginvulling voor elke cliënt. Cliënten wonen in een woonvorm van Perspektief. Er is 24 uur per dag toezicht op de locatie zelf aanwezig; er wordt voortdurend en actief toezicht gehouden vanwege cliënten die niet in staat zijn zelf ondersteuning in te roepen. Begeleiders bieden geplande en ongeplande begeleiding, gevraagd en ongevraagd.

Wat is jouw rol als woonbegeleider?

Als woonbegeleider bied je hulpverlening en ondersteuning aan cliënten van de locatie. Je geeft uitvoering aan het begeleidingsplan in samenwerking met collega’s, ketenpartners, de cliënt zelf en zijn of haar netwerk. Je draagt zorg voor rapportage in het cliëntdossier. Je zorgt voor gastvrijheid en een veilig leefklimaat in de voorziening. Cliënten voelen zich bij jou op hun gemak en bespreken met jou hoe hun dag er uit gaat zien. Je betrekt relaties met de buurt en bent aanspreekpunt voor je collega’s. Op elk moment van de dag ben je in staat om spreekwoordelijke “brandjes” te blussen en stevig op te treden wanneer dat nodig is. Onderdeel van de ondersteuning is dat je cliënten helpt om hun dagstructuur op te pakken en te behouden middels zingevende daginvulling en ADL activiteiten. Het activeren en ontwikkelen van de bewoners is iets waar je energie van krijgt.

Wat jij als nieuwe collega van Perspektief krijgt:

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de CAO GGZ schaal 35, heb je ruim vijf en halve week vakantie per jaar, en naast vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering van ruim 8%. Onregelmatige diensten en flexibele beschikbaarheid zijn een onderdeel van je functie, worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform CAO GGZ onregelmatigheidstoeslag over. Mobiele telefoon is een onderdeel van je uitrusting om je werk te doen.

Wat we van jou vragen

  • Een afgeronde MBO-4 opleiding in de zorg, zoals SPW/MMZ/Persoonlijk Begeleider Specifieke Doelgroepen of een vergelijkbare opleiding;
  • Verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef, ondernemerschap, verbinding, vertrouwen en vakmanschap;
  • Aantoonbaar uitstekende vaardigheden ten behoeve van het verbinden en contact maken, motiveren, stimuleren, instrueren en waar nodig begrenzen van cliënten;
  • Ervaring in groepswerk en/of ambulant werk waarbij je aantoonbaar hebt bij gedragen aan herstel en meedoen in de maatschappij;
  • Een natuurlijke vaardigheid om te werken aan een setting met orde, rust en gastvrijheid;
  • Het vermogen om samen te werken met diverse collega’s, ketenpartners en het sociale netwerk van de doelgroep;

Informatie en solliciteren

Solliciteren kan tot en met 7 november 2021. Mail je motivatiebrief en je cv naar vacatures@perspektief.nl met daarbij als onderwerp Woonbegeleider Anjerhof. Stuur je alleen een cv, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met de afdeling P&O via 015-2841000.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.