Werken bij Perspektief

Wie zijn wij?

Perspektief is een zorgorganisatie die staat voor herstel en participatie van kwetsbare mensen. Mensen bij wie het leven niet vanzelf gaat, helpen we in balans te komen en het leven weer vorm te geven zoals dat hem of haar past. Met andere woorden: we bieden perspektief.

Cliënten worden toegeleid naar betaald of vrijwillig werk. Zij worden geholpen en ondersteund bij het opbouwen en in stand houden van een veilig netwerk van familie, vrienden en bekenden in de buurt.

We bouwen met onze zorgteams, ketenpartners en vrijwilligers in de wijk of buurt aan communities rondom kwetsbare mensen.

Waarom werken bij Perspektief?

Bij Perspektief denken we niet alleen in functies en competenties, maar ook in taken en rollen. Medewerkers krijgen ruimte voor de invulling van hun werk naar eigen professioneel inzicht. Samen met de cliënt en zijn netwerk zoek je naar de beste oplossingen om de zelfstandigheid en de kwaliteit van leven te bevorderen. Het sturen op maatschappelijk resultaat vraagt presente zorg en nieuw vakmanschap en leiderschap waarbij presentie is verenigd met resultaatverantwoordelijkheid.

Wij zijn een lerende organisatie die volgens ons Programma 23 de nieuwe medewerkers opleiden binnen Perspektief. Tijdens deze 23 maanden volgt de medewerker samen met de leidinggevende en andere betrokkenen een aantal stappen die o.a. te maken hebben met inwerken, vakbekwaamheid, deskundigheidsbevordering en loopbaanontwikkeling.

Wat krijg je bij Perspektief?

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de cao GGZ. Dat betekent een marktconform salaris, ruim vijf en halve week vakantie per jaar, en naast vakantietoeslag een eindejaarsuitkering van ruim 8%. Onregelmatige diensten kunnen onderdeel zijn van je functie (voor medewerkers woonzorg en huismeesters), worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform cao GGZ onregelmatigheidstoeslag over.

Als dat noodzakelijk is voor je functie krijg je een laptop en mobiele telefoon.

Hoe solliciteren?

Wil je solliciteren? Wij zijn altijd op zoek naar Perspektief DNA!

Mail je motivatiebrief en je CV naar vacatures@perspektief.nl

We vinden het heel belangrijk dat je je sollicitatie voorziet van een motivatie. Stuur je alleen een CV, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen.

Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met de afdeling P&O op telefoonnummer 015-2841000.

Ben je op zoek naar een leuke stageplek?

Stagiaires (MBO en HBO)

Sector : Maatschappelijke Opvang, Aanpak Huiselijk Geweld, GGZ
Standplaats : Den Haag, Delft, Rotterdam, Westland, Landsingerland
Uren per week : 24 – 32 uur
Welke opleidingen : MMZ niveau 3 of 4, Bachelor Social Work

Wat is jouw rol als stagiair(e)?
Als stagiair(e) werk je mee binnen 1 van onze teams en draag je bij aan het leefklimaat en de begeleiding van kwetsbare groepen. Je wordt altijd begeleid door een gediplomeerd professional en wij zijn natuurlijk een Erkend Leerbedrijf!

Wij zijn een dynamische organisatie met volop leer- en groeimogelijkheden. Als jij enthousiast bent over ons en wij zijn enthousiast over jou, dan maak je kans om na je stage een baan bij ons te krijgen. Je stroomt dan direct door naar ons Route 23 deskundigheidsprogramma.

Wat we van je vragen:
• Dat je een MBO of HBO opleiding volgt die relevant is voor ons werk in de zorg;
• Verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef en ondernemerschap
• Van nature een persoon die in staat is tot verbinden en contact maken, motiveren en stimuleren.

Wat wij je bieden
Je krijgt professionele begeleiding en natuurlijk een stagevergoeding. Je werkt in een leuk team met volop leermogelijkheden.

Vrijwilligers

De vrijwilliger ondersteunt de cliënt op het gebied van welzijn en welbevinden.

Het ondersteunen van onze cliënten is niet vrijblijvend, maar vraagt competente inzet. Perspektief zoekt dan ook vrijwilligers die klantgericht, resultaatgericht, samenwerkingsgericht en ontwikkelingsgericht zijn.

Wij zoeken vrijwilligers die:

ondersteuning bieden op de locatie door middel van hun vakkennis

of

die zich inzetten als maatje van een cliënt

Uitgaande van de missie, visie en strategie wil Perspektief bij voorkeur vrijwilligers vanuit de wijk, waar cliënten worden ondersteund bij allerlei activiteiten binnen- en buitenshuis. Hiermee speelt Perspektief in op de participatiemaatschappij en een leefbare wijk en buurt

Wil je ook vrijwilliger worden? Laat ons weten wat je zou kunnen betekenen voor ons, of wat je leuk zou vinden om te doen, klik hier.

Medewerker P&O (28 - 36 uur per week)

Ter versterking van het P&O-team op het servicebureau in Delft, zoeken wij met spoed een:

Medewerker P&O (28 – 36 uur per week)
Procesmatige zelfstandige MBO-er

De functie
Wij zoeken per direct een medewerker P&O die procesmatig denkt en proactief administratieve ondersteuning biedt aan de personeelsadviseurs. Voel jij je thuis in een dynamische omgeving? Dan komen wij graag met jou in contact.

Het P&O team bestaat uit vier personeelsadviseurs en twee administratief medewerkers.
Samen met jouw collega’s verwerk je de personeels- en contractadministratie, bied je ondersteuning bij werving en selectie en regel je de administratie rondom verzuim. Je verzorgt de in- en uitgaande post en treedt op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen.

Profiel
Voor medewerkers leggen we de lat hoog. We denken niet alleen in functies, taken en competenties, maar ook in resultaten en rollen. De individuele medewerkers krijgen steeds meer ruimte voor de invulling van hun werk naar hun eigen professionele inzichten. Competenties die bij Perspektief centraal staan zijn: klantgericht, samenwerkingsgericht, ontwikkelingsgericht en resultaatgericht. We hechten aan waarden als passie, lef en ondernemerschap. We verwachten van onze medewerkers dat ze het vanzelfsprekend vinden een stapje harder te lopen als dat nodig is.

P&O administratie is jouw passie en je bent een harde werker die bereid is om de uitdagende klus te klaren. Je hebt inzicht in administratieve processen zodat je snel inzetbaar bent voor de klus die er ligt. Je bent nauwkeurig, je hebt een hands-on mentaliteit en een zeer servicegerichte instelling. Gestructureerd werken is één van jouw kwaliteiten, je zorgt voor overzicht in je werk en je signaleert knelpunten. Je bent samenwerkingsgericht maar kunt ook goed zelfstandig werken. Je beschikt over een flinke dosis humor, tact en assertiviteit.

Daarnaast voldoe je aan onderstaande eisen.
• Je beschikt over een afgeronde MBO+ opleiding op het gebied van P&O
• Je hebt minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
• Je hebt goede kennis van Excel en hebt affiniteit met ICT
• Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
• Je bent bekend met de cao GGZ en liefst ook met de cao WMD
• Kennis van Afas Profit is een grote pre, evenals het systeem ONS.

Wat wij bieden
Wij bieden een afwisselende functie in een veranderende omgeving. De aanstelling is voor
28 – 36 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie. Salariëring geschiedt op basis van leeftijd en ervaring conform de cao GGZ (schaal 35). Daarnaast krijg je 8% vakantietoeslag en 8,05% eindejaarsuitkering. Onze pensioenregeling wordt uitgevoerd door het pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Informatie en solliciteren
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Vanessa Schotborgh van de afdeling P&O, telefoonnummer: 015-284 10 00.
Jouw cv en motivatiebrief ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk op het e-mailadres: vacatures@perspektief.nl

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Persoonlijk Begeleider (HBO) (32 uur p.w.)

Aanvankelijk ter vervanging van zwangerschapsverlof, maar met uitzicht op een vast dienstverband zijn wij per direct op zoek naar een
Persoonlijk Begeleider voor onze locatie Kogelgieterij te Delft.

Wat is jouw rol als Persoonlijk Begeleider?

Als Persoonlijk Begeleider bied je hulpverlening en ondersteuning aan bewoners en cliënten van de locatie. Je geeft uitvoering aan het begeleidingsplan in samenwerking met collega’s, ketenpartners, de cliënt zelf en zijn of haar netwerk. Op de locatie verblijven cliënten met een psychiatrische en/of justitiële achtergrond, soms gecombineerd met cognitieve beperkingen of verslavingsproblematiek. Je draagt zorg voor rapportage in het cliëntdossier.

Wat wij van jou vragen

• Een afgeronde relevante HBO opleiding in de zorg, bij voorkeur MWD/SPH of een vergelijkbare opleiding;
• Ervaring in een soortgelijke functie;
• Kennis van en ervaring met verslavings-, psychiatrische-, psychosociale- en financiële problematiek en beschik je over kennis van contextuele benadering en systeemtheorie;
• een analytisch vermogen en ben je in staat om de hulpvraag te vertalen en te komen tot een interventie;
• kennis van en affiniteit met de doelgroep en een frisse en ambitieuze visie op zorgverlening;
• verbinding met de kernwaarden van Perspektief: passie, lef en ondernemerschap.

Wat wij je bieden

Als je bij Perspektief in dienst komt dan belonen we volgens de cao GGZ . De functie is ingeschaald in schaal 45 (min. € 2.222,- en max. € 3.135,- bruto op basis van 36 uur per week). Dat betekent een marktconform salaris, ruim vijf en halve week vakantie per jaar en – naast vakantietoeslag – een eindejaarsuitkering van ruim 8%.

Onregelmatige diensten zijn een onderdeel van je functie, worden ruim van te voren ingeroosterd en daar ontvang je conform cao GGZ onregelmatigheidstoeslag over. Mobiele telefoon en laptop zijn onderdeel van je uitrusting om je werk te doen.

Informatie en sollicitatie

Solliciteren kan direct! Mail je motivatiebrief en je CV naar vacatures@perspektief.nl met daarbij als onderwerp Persoonlijk Begeleider. Solliciteren voor deze functie kan tot uiterlijk maandag 25 maart 2019. We vinden het heel belangrijk dat je je sollicitatie voorziet van een motivatie. Stuur je alleen een CV, zonder motivatiebrief, dan loop je kans dat we je sollicitatie niet in behandeling nemen. Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Maryam Fadlaoui via telefoonnummer 06-23364502.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Werkplekbeheerder ICT (12-24 p.w.)

Ter versterking van het team op het servicebureau in Delft, zoeken wij met spoed een Werkplekbeheerder ICT voor 12 – 24 uur p.w.

Wat jouw rol is als Werkplekbeheerder ICT

Je bent dienstverlenend ingesteld en een organisatietalent. Je bent communicatief vaardig, probleemoplossend en gestructureerd, aangezien je met diverse partijen te maken hebt en met alle kanten afspraken moet maken en verwachtingen moet managen. Je signaleert, coördineert en draagt zorg voor het behalen van deadlines. Verder heb je affiniteit met en kennis van ICT-middelen, hard- en software.

Daarnaast voldoe je aan onderstaande eisen.
• Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding op het gebied van ICT;
• Kennis van Microsoft Office 365;
• Kennis van Afas Profit is een grote pre, evenals het systeem ONS;
• Kennis van Servicedesk registratie applicatie, liefst Topdesk.

Wat wij van jou vragen

Je bent dienstverlenend ingesteld en een organisatietalent. Je bent communicatief vaardig, probleemoplossend en gestructureerd, aangezien je met diverse partijen te maken hebt en met alle kanten afspraken moet maken en verwachtingen moet managen. Je signaleert, coördineert en draagt zorg voor het behalen van deadlines. Verder heb je affiniteit met en kennis van ICT-middelen, hard- en software.

Daarnaast voldoe je aan onderstaande eisen.
• Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding op het gebied van ICT;
• Kennis van Microsoft Office 365;
• Kennis van Afas Profit is een grote pre, evenals het systeem ONS;
• Kennis van Servicedesk registratie applicatie, liefst Topdesk.

Wat wij jou bieden

Wij bieden een afwisselende functie in een veranderende omgeving. De aanstelling is voor 12 – 24 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie. Salariëring geschiedt op basis van leeftijd en ervaring conform de cao GGZ (schaal 35). Daarnaast krijg je 8% vakantietoeslag en 8,05% eindejaarsuitkering. Onze pensioenregeling wordt uitgevoerd door het pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Informatie en solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Christiaan Brouwer van de afdeling P&O, telefoonnummer: 015-284 10 00. Jouw CV en motivatiebrief ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk op het e-mailadres: vacatures@perspektief.nl

Sollicitaties zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.
Ken je iemand in je netwerk die goed past bij dit profiel, voel je dan vrij om de vacature door te sturen! Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.

Een integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn is onderdeel van de sollicitatieprocedure.